De ce imi place Mitsubishi ?

Posted: 3 Ianuarie 2009 in auto, Mitsubishi
Etichete:, ,

Trebuie sa va spun ca nu am condus niciodata Mitsubishi, dar imi place Mitsubishi !483
Cum asa ? pai simplu, imi place Mitsubishi deoarece stiu sa-si promoveze masinile intr-un mod tineresc, contemporan si inteligent.
Acum cateva saptamani nu stiu cum am ajuns pe siteul www.onyourmark.ro . Ce era acolo ? se lansau noile modele Lancer Sportback si Colt. Ideea deosebita e ca pe acest site puteai sa joci doua jocuri extraordinare: Lancer Loop si Colt Curling prezentate ca intr-un show preluat din Japonia.
O alta idee deosebita a celor de la Mitsubishi a fost faptul ca in campania „On your mark”, compania nipona a livrat 38 de autoturisme, cate un exemplar Lancer Sportback si Colt, in 19 tari europene. Mijlocul folosit a fost si el extrem de spectaculos, masinile fiind aduse cu un elicopter in locatiile pe care participantii la acest proiect le-au marcat pe o harta interactiva. Au fost si doi romani care au castigat si si-au ridicat masinile livrate cu elicopterul de undeva din Baneasa.
Astazi insa navigand pe net am dat peste un alt clip de promovare de la Mitsubishi. Am intrat pe site si am descoperit ca daca dai bine din mouse intr-un joc poti sa castigi o excursie in Finlanda pentru a conduce pe gheata un Mitsubishi Lancer Evolution.
Marfa nu ? hai butonati , butonati !

Comentarii
  1. Nu doar ca stiu sa-si promoveze masinile, dar sunt si superbe, fiabile si ieftine in comparatie cu altele.

Lasă un răspuns

