Hover Cuv are un showroom nou pe Calea Mosilor

Posted: 2 Februarie 2010 in auto, Hover, oferta
Etichete:

UPDATE 2011 Alexandros Motors a inchis cele doua showroom-uri din Bucuresti.

Primul post pe 2010 vine cu informatia urmatoare: Alexandros Motors dealer Great Wall Motors a deschis de curand in Bucuresti pe Calea Mosilor nr. 209 sector 2 un showroom pentru modelul Hover.Hover CUV
Mie personal Hover Cuv imi place mult. Ce imi place : in primul rand imi place masina la exterior si in al doilea rand imi place pretul. Adica 9900 Euro fara TVA. Ce nu imi place e interiorul, dar din ce am vazut pe siteul chinezesc al producatorului, deja lucreaza la un interior nou mult mai prezentabil. Nu imi dau cu presupusul despre cum stau cu tot ce inseamna Aftersale pentru ca nu stiu nimic. Sper sa aiba contracte cu service-uri ok si piese pe stoc sau pe care sa le aduca repede. Mai sper sa vad mai multe pe strada. Astept parerile voastre. Am vazut niste poze de la Dakar 2010 cu Hover CUV si ii felicit pe chinezi pentru performanta.

Lasă un răspuns

