Nu e despre masini. E despre presa sportiva.

Posted: 3 Iunie 2011 in Uncategorized

Bravo Romaniei pentru meciul fantastic din aceasta seara cu Bosnia Hertegovina. Felicitari baietilor pentru scorul meciului 3 – 0 si pentru fotbalul aratat.

Am vazut meciul live din tribuna a doua, de acolo de unde vad si meciurile Rapidului , atunci cand am timp sa ajung. A fost o atmosfera extraordinara, creata atat de galeria Rapidului cat si de cea a lui Dinamo.

Am ajuns acasa si am deschis tv-ul pe Gsp.tv si imi pare rau.
Titlul de pe burtiera nu era „Bravo Razvan” ci „Razvan nu isi da demisia, Inca.”
Ce mizerie !!!
Nu stiu cum il cheama pe ziaristul invitat in emisiune impreuna cu Robert Nita dar va spun ca atata rautate la un ziarist nu am vazut.
Probabil ca rezultatul i-a dat peste cap articolele, dar sa ataci aiurea echipa, antrenorul, jucatorii, nu credeam ca se poate.
Acest trisor, acest samsar, era suparat ca echipa Romaniei a castigat, ca Razvan si echipa si-au dovedit valoarea.

De asta se intampla ce se intampla in tare asta…
Inca o data Bravo Romania, Bravo Razvan !!!

eMAG – Furnizorul solutiilor complete!

Lasă un răspuns

