O jucarie noua Netbook Acer Aspire One

Posted: 4 Iulie 2011 in Emag, oferta

Buuun, am deja o luna de cand ma tot joc cu Netbook-ul Acer Aspire One si m-am gandit sa va impartasesc cateva din impresiile pe care mi le-a lasat aceasta „jucarie”.

De ce „jucarie” ? pentru ca e mic , in rest face ce face si un laptop adevarat. E drept ca poate ii ia ceva mai mult timp.
Modelul meu avea Linpus Linux instalat, dar nu a rezistat in aceasta configuratie 24 de ore.
A primit un Win 7 Home si cred ca se misca destul de bine. Nu aveam nimic impotriva Linux-ului dar nu stiu cate programele gaseam pentru el.

Ce imi place ? Bateria tine. Tine vreo 5 ore , cred ca uiti ca nu e in priza.
Ce nu imi place ? Cateodata in Chrome ii dau sa miscoreze imaginea la 83% ca sa imi incarce intr-un ecran toata imaginea unui site.
Imi mai place calitatea detaliilor, calitatea tastaturii. Un Dell Inspiron de vreo 2500 de ron cumparat in decembrie a primit o tastatura noua dupa o luna, iar la acest minilaptop tastatura se misca excelent.
E silentios si nu se incinge tare dar parca sunetul nu se aude pe cat de tare mi-as fi dorit.

Vrei si tu un minilaptop ? Gasesti la emag !

Lasă un răspuns

