La Multi Ani Romania !

Posted: 1 Decembrie 2011 in Logan, masina, masini
Etichete:, ,

Azi dimineata pe la ora 9 in parcarea de la Lidl Crangasi un domn pe la vreo 50 de ani si-a parcat Loganul langa o Mazda CX7. O duduie manelista dupa limbaj era tare ofuscata, ca vezi doamne , cand a deschis domnul cu Loganul usa, i-ar fi atins masina. Nu stiu daca asa a fost sau nu pentru ca nu iesisem in momentul faptei din magazin, dar l-am vazut pe domn uitandu-se la masini, spunand ca nu se vede nicio zgarietura. Cand eu am ajuns in perimetrul discutiei, duduia il apostrofa de domn:
„-Saracule care esti tu de sarac, ti-ai luat Logan de sarac ce esti!”
Nu m-am putut abtine, desi nu am Logan ci o masina mai mult decat dublul pretului unui Logan, si i-am spus cateva legat de bogatia afisata de duduie.
Ea comenta , desii nici ea nu era prea sigura, ca ii ia numarul de la Logan si se duce la politie, la asigurare.
Eu i-am spus ca la cat e de bogata ar fi pacat sa o vopseasca pe asigurare, si ca in locul ei as vopsi masina integral pe banii mei.
Din pacate, multi frustrati cu mentalitati jegoase, pe strazile din Romania.

eMAG – Furnizorul solutiilor complete!

Lasă un răspuns

