Geneva: Dacia Lodgy – informatii, preturi si pareri !

Posted: 6 Martie 2012 in auto, Dacia, oferta
Etichete:

Dacia Lodgy tocmai si-a facut debutul mondial la Salonul Auto de la Geneva. Surprizele sunt destule, si bune si mai putin bune, le comentam imediat.

Sa vorbim despre motoare mai intai. Stim motorul de 1,6 litri (benzina) cu 85 CP si turbodiesel-ul 1,5 dCi in versiuni de 90 CP si 110 CP.
Noutatea este un motor pe benzina de 1,2 litri TCe, unul nou, turbo, care produce 115 CP, lucru care face din Lodgy primul model Dacia echipat cu motor turbo, pe benzina.

Asa cum se observa si in tabelul alaturat cel mai ieftin model Lodgy, nivel de echipare Acces si motor de 1,6 litri si 85 CP, costa 9.500 euro, cu TVA inclus. Cel mai scump model , Laureate 1.5 dCi 110 CP si 7 locuri ajunge cu toate optionalele la 16.420 euro.

Cele mai bune performante le ofera motorul turbo de 1,2 litri si 115 CP: 0 – 100 km/h 10,6 secunde si 179 km/h viteza maxima. Toate versiunile sunt echipate cu cutie de viteze manuala, cu 5 trepte, iar dCi-ul de 110 CP e dotat cu o cutie in 6 trepte.

Dar sa va spun si ce nu-mi place. Ne jucam in configuratorul de pe siteul Dacia : -La versiunea de start , aceea de 9500 de euro, nici macar aer conditionat nu poti sa pui ca optional, nu mai vorbim de clima automata, ca nu uitati vorbim de Dacia, adica de o masina low cost. Deci parerea mea e ca ar trebui sa ajunga si Dacia in rand cu lumea civilizata si sa puna AC standard pe masinile lor.

Despre exterior m-am mai exprimat pe acest blog si am spus de la inceput ca e urat. Imi mentin parerea , dar trecand la interior ma declar multumit de ceea ce vad la Lodgy. In sfarsit Dacia lasa in urma interiorul de Logan si ne arata un interior evoluat.

Un alt minus la Lodgy e gama de culori, „3 culori in doua nuante” si gata , nu gasesti nici o culoare plina de viata !

Pentru ce ofera, anume: spatiu, interior placut, materiale de calitate, motorizari noi (taxe mici), sistem de navigatie, scaune incalzite, iesire usb, limitator de viteza, Dacia Lodgy vine la un pret corect.

Esp-ul e optional, ar fi trebuit sa fie obligatoriu pentru o masina noua in 2012, dar..pentru masini produse in UE, deci nu se aplica in Maroc. Vorbim de siguranta totusi, si parca e mai importanta decat mp3 player-ul cu touch screen, sau poate nu ?!

Bune si rele puse cap la cap, din punctul meu de vedere cel mai reusit model Dacia de pana acum! Pacat ca nu e produsa in Romania !

Comentarii
  1. Carlos spune:

    Tu nu intelegi niste lucruri. Sunt oameni si oameni. Fiecare isi alege ce doreste. De aia exista mai multe versiuni fiecare cu optiunile ei… Pentru ca oamenii sa poata ALEGE ! Nu ma poti obliga pe mine sa platesc extra si sa-mi iau aer conditionat, pentru ca asa vrei tu ! Sunt foarte multi clienti care au fiecare suta de euro calculata ! Stai linistit, s-au facut studii de piata pentru asta…
    Eu de exemplu am masina cu AC si nu-l folosesc decat max 10 zile pe an.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s